torsdag 4 april 2013

Träningsfrisyr

När kroppen ska jobba och svetten ska rinna vill jag inte ha håret ivägen utan då är det skönt att fläta upp luggen, håret i en svans sen är jag redo :))
Ikväll har jag och världens bästa Therese kört BodyPump. När vi kör tricepsövningen på pumpen har jag en 5-kilos vikt och det är bra jobbigt för mig. Men det finns några som kör 10-kilosvikten och jag var bara tvungen att testa! Ner gick bra (som ni ser på bilden)... men när jag skulle upp igen.... det var desto svårare hahaha
  Vi körde även Sh'bam, så himla roligt! 
Känns som att kroppen sprutar ut endorfin i överflöd :-D
I feel good, dudududu!
Coolaste, grymmaste och helt klart gladaste Sh'Bam-tjejerna, 
vilka moves vi fick in ikväll ;))

3 kommentarer:

  1. Lovely!
    Och på lördag får ni möjlighet att köra BODYATTACK MED BÄSTA ANDREAS!!!!
    Jag är sjukt AVUNDSJUK!!!!!!
    DU MÅSTE GÅ! (nä:( jag är inte frisk än....buhu)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Andreas berättade igår :((( Verkligen buhu! Men det ska bli kul att köra för Andreas. Han är precis som du, en stor energikälla :D
      Men nu ser du till att krya på dig snäckan! Har du skickat iväg Patrik att köpa bananglass till dig och Emma ännu ;)

      Radera
  2. Tack för de riktigt roliga träningspassen! Du en pärla! ;)
    Hoppas bara att jag kan vara med på lördag... :)
    Kramiz!!

    SvaraRadera