fredag 3 maj 2013

Alternativa skor!

Förra helgen tog jag en promenad i mina nya sneakers och ja... det tyckte inte mina hälar riktigt om :( Det har inte blivit skavsår, men jag är öm om hälarna precis som att jag är påväg att få skoskav. Så nu de senaste dagarna har det blivit slöffsers. Mina "vinter-inneskor" på jobb har offrats för att jag inte ska frysa om tårna och så hoppas jag att mina hälar uppskattar gesten och ser till att läka och bli fina inför tävlingen.... jösses, tävlingen är imorgon.... Så fort det har gott! Ikväll blir det kolhydrat-laddning samt tidig sänggång. Morgondagens mat är planerad, outfiten klar, håret ska flätas och energidrycker är redo att blandas. Detta kommer att bli skitskoj :D Nu jä--ar kör vi Therese & Jimmi!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar