onsdag 1 maj 2013

Valborg :)

Underbara Valborg!!
Ikväll är jag ute po lanet hahaha hos Therese och hennes fina familj! Vi började kvällen med grill hos grannarna och om nom nom så gott det är med grillat. Nu känner jag verkligen att våren är här :)) Lite snyggt smet jag och Tessan iväg efter maten för att knalla upp till L9 Fitness som hade sin invigningskväll. Riktigt snyggt har dom fått det!
 
 
När vi kom tillbaka var det dags att tända brasan och det är ju bara så mysigt med en valborgseld!!
 
 
SnyggeTherese håller ställningarna ;)) 

 
Och det blev även några häftiga rakateteter :D
 

Vi drog upp en runda till Gästis och dansade loss, visade var skåpet ska stå för att sedan dra tillbaka till Abrahamssons egen bar där vi hade efterfesten. Men nu är jag så fruktansvärt trött så det är sooooooova som gäller för mig! Tack och gonatt :))

3 kommentarer:

  1. Detta var en riktigt bra Valborg! Vi vet verkligen hur man festar! Men tänk att man kunde va så tuff på natten och på morgonen va såååååå liiiiten ;)
    Hahahaha tänkte du på att när vi kom till Gästis! Ingen på dansgolvet!! 2 sekunder senare hade vi nog fått upp 50% av dom ;) Hahha helt GALET roligt!! :)

    SvaraRadera