fredag 31 maj 2013

Vattenkrig ;D

Idag när vi var ute på gården började med att Berit kastade ETT GLAS med vatten på Henrik eftersom det var hans sista dag på Kronprinsens Förskola. Det hela slutade med ett full blown vattenkrig mellan fröknarna, främst mig och Camilla hahahaha Jag JAGADE henne med en HEL VATTENFLASKA runt på gården. Det var helt galet, ungarna bara stod med hakorna nere i marken och stirrade på oss hahaha
Camilla fick.... en hel del vatten på sig men tro mig när jag säger att hon fick sin hämnd. Efter lunchen skulle jag bara in och fråga henne en sak och då var hon så jäklans snabb, jag han inte alls fatta vad som var på väg att hända. Hon tog hela vattenkannan och bara slängde rakt på mig hahahaha Så det var ju tur att jag bara hade shorts och att mina vanliga kläder hade hunnit torka så jag kunde hänga in mina EXTRAkläder i torkskåpet :D
De e kul att jobba på förskola!!!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar