lördag 4 maj 2013

Idag är det dags :D

Goooooodmorgon alla pussgurkor!!!
Idag är det dags, nu smäller det!!!
 
 
Jag hade faktiskt inga problem att somna igår och jag har sovit riktigt gott (och lääänge haha) Jag startar dagen med hallon & kanelgröt (glömde ta bild, det sa bara glufs!) och snart ska jag fixa min väska med dusch-grejor och rena kläder. Vill ju inte lukta tång på grillen sen hahaha
 
Så hur ser då dagen ut?
kl 11 sticker jag för att möta Jimmi vid Liljeborg för att sedan promenera bort till Skytten där Therese hämtar oss. Vi kör in till Limhamn där hela laget ska samlas kl 12 och så promenerar vi ner till tävlingsområdet tillsammans. Peppar varandra, laddar med energidrycker, skriver testamente etc ;) Första starten går kl 13 så vi får en chans att titta på några startgrupper som ger sig ut innan oss. Vi är i startgrupp 15, dvs att vi startar kl 14.38. Mina föräldrar ska komma in och heja så MorPersson kommer att ha min mobil på sig. Om ni kommer in och tittar kan ni ringa henne för att fråga ungefär var jag är då hon kommer att ha koll :))
Sen, tävlar jag, utmanar mig själv, puschar mig längre än mina gränser går, kämpar längre än jag kämpat innan, biter ihop så käken skakar, och har helt enkelt jä--igt roligt :D
Efter målgång, när jag klarar av att gå igen ;) drar vi oss tillbaka till gymet för dusch och grill och njuter av vår prestation :D En underbar dag helt enkelt :D :D :D

 
Vi har verkligen tur med vädret!
Ta bort vinden så blir det perfekt :D
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar