onsdag 1 maj 2013

Dagen efter!

Efter en skön natts sömn på Therese soffa vakande jag förvånansvärt utvilad! Redan kl 7 morse funderade jag på att stiga upp för att gå och handla bullar till alla men kom fram till att jag inte ville stå och skramla med frukost och riskera att väcka de andra fyllehundarna hahaha Så jag sov vidare till lite efter 9. Jag frågade Therese om vi inte skulle ha bullar till frukost och hon snappade på idéen direkt, om JAG gick och handlade :)) Nemas problemas, jag och Jenny knallade iväg glatt. Skönt med den friska luften faktiskt! Och tydligen var vi inte dom enda som ville ha bullar för ALLA bullar var slut. Men, tur nog fanns det goa bröd så vi körde på det istället!
Lagom till vi kom tillbaka hade resten av sällskapet oxå vaknat till liv och huset var snabbt fullt med rörelse. En underbar förmiddag med strålande sol! Göööött!
Och det goda livet fortsätter nu hemma hos mina föräldrar!
De har nygrillat kött med supergod Monisallad... 
 
 
...och godis kvar från sin fest igår och detta hjälper
jag gladeligen till att mummsa på :P
 
 
Solen skiner, grillning är tänd, shortsen är på (premiär!)
och magen är hungrig! It's niiiiice ;))
 

1 kommentar:

  1. Ni va helt underbara, ni räddade den morgonen helt!!! Jag hade spytt om jag hade gått.. Hahahah fy fan va jag va dålig!! :)

    SvaraRadera